Luk denne Hej igen - du har vist været på besøg her før. Brænder du inde med et spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte mig her.

Værdiskabende webdesign

Et website er en af de vigtigste kommunikationskanaler et firma kan benytte sig af. Det er til rådighed 24 timer i døgnet og er den ypperste repræsentant for virksomheden.

Der findes mange typer af webdesignere. Der er de kunstnerisk anlagte, der er de teknikfikserede og så er der den kommunikationsorienterede. Jeg tilhører den sidste gruppe, og jeg mener, at et design skal tage udgangspunkt i nogle klare forretningsmæssige mål. Disse kaldes populært for ”most wanted responses” og i alt sin enkelthed går det ud på at få brugeren til at foretage sig nogle specifikke handlinger, der i sidste ende skaber værdi for ejeren af websitet.

Derfor vil et af mine første spørgsmål til en ny kunde ofte være ”hvad vil I” og ”hvad er hovedformålet med jeres website”. Skåret ind til benet kan et website have til formål at sælge et produkt, konvertere en besøgende til en nyhedsbrevsmodtager, eller måske booke et møde. Se evt. eksempler på websites jeg har designet i min portfolio.

Kend din målgruppe

Al kommunikation har en modtager – hvorvidt man kender sin målgruppe og formår at aktivere den korrekt gør ofte udslaget mellem succesfuld eller fejlslagen kommunikation.

Det er en klassisk fejl at sætte sine egne personlige præferencer før budskabet til målgruppen. Derfor bør man glemme sine egne personlige ynglings farver og fonte hvis ikke de passer ind i den overordnede kommunikation.

Hvad kan jeg tilbyde jer når det kommer til webdesign

Hos mig kan I købe værdiskabende design, der er nøje tilrettelagt netop jeres virksomheds kommunikative og forrentningsmæssig mål. Slutproduktet kan leveres som fireworks-filler eller photoshop-filer, css/html kodning eller endda færdig implementeret på WordPress platformen. Så er I på udkig efter en freelance webdesigner, der tager jeres forretning og ønsker seriøst, så tøv ikke med at kontakte mig.